Sidevisninger i alt

onsdag den 10. maj 2017

Forårsrengøring

Når sneen smelter er det godt at få gjort rent omkring bygningerne.
2. grundforløberne havde miljø på programmet i dag og noget af undervisningen var henlagt til denne aktivitet.

Efter veludført opgave dukkede disse 5 unge mennesker op på mit kontor og argumenterede for, at de havde fortjent en sodavand for indsatsen :-)

"5 sodavand må være en rimelig tak for at der nu ser pænt ud på vores udearealer" tænkte jeg, så jeg bad Mine finde 5 sodavand :-)


Og hvad sker der så? Da Mine kommer med de 5 sodavand viser det sig pludselig, at resten af klassen OGSÅ havde været med til at gøre rent. De havde bare sendt de andre ind for at spørge.

Der tog de fusen på mig.
Heldigvis havde Mine flere sodavand :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar