Sidevisninger i alt

fredag den 22. november 2013

Weekendstemning

Udsigten gennem køkkenvinduet distraherede fotografen i eftermiddag.
Der findes ikke noget smukkere syn.
 

Jeg nød udsigten, til lyden af glad afrikansk popmusik, og gaster, der småsyngende og -dansende ryddede op efter dagens arbejde med klassiske danske retter ...... det kan man da vist kalde et sandt fusionskøkken.
 

Ikke engang opvasken kunne ødelægge den spirende weekendstemning......
 

heller ikke for Amalie, selv om det ser ud til at hun er alene om gryderne.
 

Jeg kan nu også godt forstå humøret var højt i køkkenet. Alle kunne være stolte af deres præstationer i dag - kreative retter tilberedt med mørbrad som udgangspunkt.
 

Jeg har selv smagt det meste, så jeg ved hvad jeg snakker om.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar