Sidevisninger i alt

lørdag den 16. november 2013

Vintervejr i Narsaq?

Jeg tog ikke min snescooter med fra Maniitsoq til Narsaq - i første omgang. Jeg forestillede mig vist ikke at der ville være sne til den slags fornøjelser så langt mod syd, så meningen var at den bare skulle sælges.
Nu ved jeg så 2 ting: for det første kan vinteren i Narsaq byde på sne i rigelige mængder og snescootere sælger ikke sig selv.
 

Vinteren i Narsaq 2011 - 2012 var virkelig ekstrem hvad sne angår. Man kunne sagtens få fornemmelsen af at byen var  bundet sammen af et virvar af sne-tunneller - og det var helt mærkeligt da foråret kom og husfacaderne dukkede frem af snedyngerne igen.
Det kan også være det var fordi jeg ikke kendte byen så godt på det tidspunkt - Narsaq var i hvert fald anderledes at finde rundt i den vinter.
 

Sidste vinter egnede sig bedre til søstøvler.
 
Jeg håber der bliver lejlighed til at lufte Yamaha'en i vinter.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar