Sidevisninger i alt

mandag den 28. oktober 2013

Grønlandsmesterskaber på Inuili

 Kranen i gården måtte vige i dag - håndværkerne er færdige med at bruge den. 
Det betyder at vi kan bruge fordøren og trappen op til kollegierne igen - det tror jeg eleverne er glade for, nu slipper de for at kravle over diverse afspærringer.
Jeg tror også lærerne glædes - lærerværelset har lignet Fredericia banegård i laaaang tid efterhånden.
 
Det er dejligt at jeg fra mit kontor har udsigt til en gårdsplads, der ikke kun ligner en byggeplads.
 
  
Og kikker jeg indad, så frydes mit øje i disse dage af den ene flotte blomsterdekoration efter den anden.
Det kan man da kun blive glad af. Især også når huset summer af liv fra kælder til kvist.
 
Der er lagt i kakkelovnen til et par festlige dage med Torvekøkken og derefter et GM for kokkeelever og kokke, som Grønland kan være stolt af. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar